NÄSSELBULLAR & ÄPPLEPAJ

Jobbat, jobbat, träffat vänner, åkt på utflykter, deckat av utmattning, jobbat, köpt ny bil, läst, ätit nässelbullar, sovit och spelat en jävla massa Mario kart på game cube:P Där har ni min bortförklaring på varför jag inte har hunnit blogga!
Johanna och Oliver var så otroligt söta och bakade bullar med nässlor i. I vanliga fall hade jag nog kunnat få ner den och säga att det iaf var hyfsat gott. Men jag mådde så illa av trötthet att jag inte fick ner mer än några tuggor och erkände att den faktiskt inte var god alls:P Men tanken var underbar. Dom gör alltid så söta saker mot mig! <3
.
Johanna har även tipsat mig om en asbra bok som jag har börjat läsa! En serie som heter House of night. Snart läst färdigt tredje delen och jag är helt såld. Har drömt om den, blivit lite småkär i en karaktär, och vill ha en annan som vän och jämför allting med deras liv. -"Nä, det behöver dom inte i boken!" haha, jag känner mig som en trotsig unge som precis lärt sig läsa.
.
Jag är så stolt över mig själv! Jag har helt seriöst ställt mig i köket och fixat en äpplepaj... och den blev bra!
Visst, jag glömde lägga på kanel och socker på äpplena. Oliver försökte tala om för mig att det kanske kunde gå att fixa efteråt men jag kunde inte släppa det. Jag satt hellre och skrapade bort all smuldeg med en liten sked en kvart och började om! Men ska någonting göras så ska det fanimig göras ordentligt!
Men jag kände mig lite som Bree i desperate housewives när jag pedantiskt fixade den jävla pajen.
Men kolla in resultatet och häpna! (nej, kanten är inte bränd...)

Sen vill jag med hela mitt hjärta tala om för er hur underbart det är med Mario kart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0