VECKA 4

Det har varit en väldigt lugn och härlig vecka. Tänk att det redan har gått åtta dagar sedan jag och Oliver gifte oss.. Tiden går så fort ibland att jag får ont i magen!
En liten enkel sammanfattning av veckan som har varit:



Vem tror ni dricker från världens bästa mugg?







Oliver satt sönder Johannas soffa. Vi hjälpte henne att hämta en ny någon dag senare.
Jag har träffat min underbara Johan och några andra vänner jag inte sett på länge. Vi har framkallat bröllopsbilderna så vi kan fixa ordning fotoalbummet snart!
Vi har lekt i massa affärer, storhandlat massa god mat. Köpt garderob på Ikea och byggt ihop den.
Fick massa snus av Oliver i bröllopspresent. Han vet ju precis hur man gör mig glad:)
En del långa promenader har det blivit. Dels till stallet där han fick hälsa på hästarna och min kossa.
Det har varit spelkväll hos mina föräldrar med vin och smörgåstårta. Oliver har fått sminka mig och det såg förjävligt ut. Lagat goda middagar sent på natten. Lekt krig i trappuppgångar.
Haft halv 8 hos mig där David kom förbi. Och vi har hälsat på lite syskon.
Sen har vi förstås jobbat också. Och Oliver har varit lite sjuk.
Jag har haft sån tur som har varit runt folk som är sjuka och har klarat mig utan att få skiten själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0