PIERCAT NÄSAN

Ännu en perfekt helg! Det gillar jag:)
Det var halv åtta hos David i Lördags. Efter det drog vi hem till Oliver och piercade oss i näsan! (kolla bilden under)
I går var vi hemma hos Sofia och Jim och hämtade Hugo. Det var så mysigt att åka hem och jag ville inte att tiden skulle ta slut så vi körde under 30km/h hela vägen hem! Fy va mysigt det var!

I söndags var vi på Ikea igen och testade soffa och säng. Vi låg i ett färdigt rum i en säng kanske i 2 timmar.
Vi gosade, sov lite, Oliver läste ur en bok för mig och sen låg vi bara där och pratade. Åt frukost också.
Ikea är perfekt för en mys-söndag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ni e så Sjuuka =)

Få nu för fan ledigt den 26e... O NEEJ jag kommer inte sluta tjata XD

2012-01-17 @ 11:42:29
URL: http://emeliegullvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0