LYCKLIG OCH JÄVLIGT TRÖTT

Jag hade som sagt svårt att tänka mig att gårdagen kunde sluta illa. Jag hade så rätt! Det var en av de finaste dagarna någonsin!
Och jag hade ett jätte mysigt samtal innan jag somnade... Så sött var det <3
Idag fick jag gå upp halv fem nu på morgonen. Jag är så trött att jag mår illa och vill hem och sova.
Slutar om två timmar och då kan jag gå och lägga mig och sova tills Oliver kommer och hämtar mig.
Jag har sett fram emot denna lördagen! Det är så mycket roligt som kommer hända idag men jag kan inte avslöja vissa saker än... Vi har nog en del att göra iallefall:P
Och ikväll blir det Halv åtta hos David!

Åh, jag kan knappt minnas när jag har varit så här glad senast...
Allting känns så enkelt, glatt och perfekt. Jag mår bara bra!
Jag tror vi har en lycklig Åsa här! <3


Kommentarer
Postat av: annonym

Skriv roligare saker, om inte, skriv dagbok ist! xD om inte din blogg hade varit så jävla tråkigt kanske du hade haft flera besökare!!

2012-01-17 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0