FRU ÅSA

Det är jag det! Fru Åsa. Haha, det låter så konstigt...
Jag och Oliver gifte oss i Lördags! Vi bestämde oss för att hålla det hemligt och det är först nu efteråt som de flesta har fått reda på det. Inte för att det var hemligt så, utan för att vi ville ha det väldigt litet.
Allting blev helt perfekt! Förberedelserna, vigseln och allt som hände efter det. Mycket, mycket bättre än mina förväntningar:)

2012-01-21 Borglig vigsel i Göteborgs stadshus
.
På kvällen skulle vi åka till ett litet mysigt hotel som jag trodde att Oliver hade bokat in oss på eftersom det var planen. Istället hade Oliver ordnat något helt annat som en överraskning till mig!



12te våningen. Älskade utsikten! Helt underbart. Har aldrig varit med om något mysigare än detta. Att vakna upp med att världens underbaraste håller om mig samtidigt som jag har denna utsikten! Och att veta att han har fixat detta för min skull...
Jag har världens mest underbara och romantiska man.
Mmmhm, Oliver är min man! Jag måste vänja mig vid att säga det. Det låter så sjukt, men jag älskar det:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0