DÅLIG START

Detta året började jävligt dåligt. Sticker hem efter 12 slaget för att jag skulle upp tidigt dagen efter för att jobba.
På parkeringen utanför mitt hus får jag världens utskällning, vilket jag förtjänar.
Jobbar, trött som ett as i samma kläder jag hade dagen innan. Och efter det har allting bara fortsatt neråt.
Jag har ganska höga förväntninga av detta året eftersom jorden skulle kunna gå under i December som vissa säger. Därför håller jag nu på att fylla mitt schema med galenheter så att det skulle kunna räcka för en livstid.
Så allting jag vill göra i mitt liv har jag nu ett år på mig att styka från min lista!
Tack Oliver för att du hjälper mig med det;)
.
Annars måste jag säga att nyår var trevlig! Firade det först med middag hemma hos min syster och hennes pojkvän i deras nya lägenhet. Hus? Radhus. Jag och min bror kom dit, åt middag och gjorde ordning oss för kvällen där.
Sedan kom gästerna och partyt satte igång! 

Min syster och hennes kille
.
Jag har några nyårslöften också såklart!
Tillsammans med Oliver har jag lovat att hitta på minst en sjuk sak varje månad. Och till nästa vinter ska vi ha stickat en varsin tröja till varandra.
Mitt nyårslöfte med min syster är att tåla kyla (?)
Mitt nyårslöfte till mig själv är att jag ska börja komma i form och börja bli lite nyttig igen.
.
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0