BÄSTA HELGEN

Min underbara helg med Oliver

Torsdag
Oliver hämtade mig. Först städade jag hans lägenhet som jag hade lovat och han var så söt som hade sparat en kastrull med mögel till mig bara för det.. Efter det drog vi till Lassasino och till Rockbaren.
På vägen hem träffar vi en skön kille som skulle åt samma håll och inga spårvagnar gick. Vi kom så bra överens att vi bjöd över honom på middag dagen efter!
.
Fredag
Jag och Oliver handlar lite mat.
Vi åker och köper en söt liten kanin som Oliver döper till Hugo <3
Vi åker runt i lite affärer och köper mer onödiga saker och sen åker vi hem till Oliver.
Testade sängar på Ikea. Eller, ja.. En säng, och väldigt länge. Jag somnade nästan:P
Jag leker med Hugo och Oliver lagar mat.
Vi körde Halv 8 hos mig, som Tv-programmet. Fy va gott det blev och det var jävligt kul att han vi träffade dagen innan kom dit! Spelade spel, åt god mat, drack några drinkar, vin och öl.
Natten slutar så mysigt <3
.
Lördag
En ganska lugn dag. Bara mys och promenader! Åkte hem till mig och skulle få med min bror ut men det gick inte så bra.
Istället bjöd Oliver mig på resturang<3
Sen blev det film och myskväll!
.
Så jag har haft en helt perfekt helg och det känns så tråkigt att den är över. Får fortsätta nästa helg istället:P

Nu ska jag upp och gosa lite med Hugo innan jag går och lägger mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0