DRÖMMAR

Jag hatar ångesten jag kan få när jag vaknar och jag tror att det jag har drömt har hänt på riktigt. Fy!
Värsta gången var för kanske ett och ett halvt år sedan när jag drömde att jag hade aids. När jag vaknade upp bredvid min dåvarande kille så var det som att drömmen fortsatte och jag var helt övertygad om att jag hade fått det beskedet. Jag var helt förstörd!
Så jag låg där och mådde dåligt samtidigt som jag funderade på hur jag skulle berätta det för honom.
Jag tänkte precis väcka honom när jag insåg att det bara hade vart en dröm.
I natt var det ungefär likadant, och jag skulle precis ringa Oliver när jag förstod att jag bara hade drömt. Jag kan tänka mig hur förvånad han hade blivit om jag skulle ringt honom där.
En nyvaken, mumlande Åsa klockan 4 på morgonen som berättar att hon vart otrogen på jobbet:p (jag jobbar ensam på natten) 
Nästan att jag hade velat veta vad han hade reagerat mest på. Att jag berättar att jag har varit otrogen eller att jag väcker honom så tidigt:p
Eh, jag tror han är ganska van nu vid att jag får för mig konstiga saker när jag är nyvaken...


Ser fram emot dagen. Oliver kommer och hämtar mig från jobbet om ungefär en timma. Tänkte att vi drar hem till Johanna och gosar ner oss brevid henne i hennes stora säng:p
Runt två i eftermiddag kommer fler av mina favoriter dit. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0