RAW COMEDY CLUB

Träffade en vän i Torsdags som jag inte har sett på år! Det var jätte kul att se henne och jag tyckte att vi hade trevligt!
Vad mycket man har att prata om när man inte setts på så länge. När vi tagit upp allt som hänt under en fjärdedel av våra liv så blev klockan mycket och Oliver skulle plocka upp mig.
Det är kul när man går mitt i stan och det helt plötsligt hoppar fram okända människor som börjar fråga saker jag aldrig har koll på eller ska sälja på mig massa skit. Denna gången var det lite bättre!
Om jag och min kompis drog ett skämt var i kameran skulle vi få en varsin biljett till Raw comedy club som skulle visas två timmar senare på nån jävla teater vid Avenyn. Eftersom min vän är bäst ställde hon upp och gav sin biljett till mig så jag och Oliver kunde sticka och se detta efter att vi vart och lämnat av henne hemma.
Ah, hon är underbar. Och min och Olivers kväll blev underbar!

Idag har jag och Oliver haft en dag för oss själva med avstängda mobiler. Vi har promenerat i timmar ute i kylan och fotograferat. Vi avsutade precis kvällen med en god kycklingsallad, lite godis och film.
Mm, Han är nog bäst. Strax efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0